24 juli 2011

Typisk söndag/ Bloggtips

Idag blir det inget pyssel. Limmade färdigt gubben igår så nu är han klar och så fick mina kompisar sina tavlor som jag har gjort. Ska försöka ta mig i kragen och få in bilderna på datorn så kanske dom kommer senare ikväll.
Har en sån där "typisk söndag" idag, ligger just nu i sängen och kollar film. Har bara suttit inne hela dagen och tagit det lugnt, orkar inte göra något.

Ahja, kan tipsa om en blogg i alla fall. Ritblogg är en tjej som heter Olga och målar för det mesta saker ur sitt eget liv, hon använder mycket blyerts och lite färg. Sjukt fina bilder och väldigt inspirerande.

Olags egen förklaring;
 
"Det här är inte min portfolio, utan mer av en kära-dagbok-historia-typ där jag ritar om det jag babblar om. Det blir inte några kort på mig tagna med min mobil i olika outfits, utan snarare en massa gnäll om ett och annat."



1 kommentar: