16 juli 2011

Pysselrensning

Gjorde klart min teckning igår (men det kommer bild på den först när min kompis fått den) så idag tjatade mamma på mig att jag skulle städa mitt rum. Hittade lite pyssel grejer som jag inte använt sen jag flyttade hem igen för ett år sen och tänkte att det kanske är någon annan som vill ha det!

 Pärlor från IKEA, gissar att det är typ 1000 st. Aldrig använda, orkar inte sortera. Lite sämre kvalitet än Hama.

 Blandade pärlor. Nallar, hästar, döskallar, frukter m.m.

Textilpennor av märket Giotto. Funkade fint när jag testade på papper. I färgerna; brun, röd, ljus gul, lila, rosa, ljus blå, grön, blå, ljus grön och gul.

Som sagt någon som vill ha? Skriv en kommentar eller smsa mig!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj! Jag tar mer än gärna emot pärlorna! Både pärlplatts-pärlorna och smyckespärlorna, om jag får?? :D

    Textilpennorna vore det superkul om Bubbel/rfsl ung Örebro kunde få ta del utav, vår pyssellåda är lite tom /:

    Jag bjuder på fika & så tar vi en rejäl pysseldag (eller två) snart!

    SvaraRadera