31 juli 2011

Björnar

Sa ju att det skulle komma bild på alla pärlplattor jag gjorde nu, men dom blev färdiga först nu och nu är det inget bra ljus. Bild kommer förhoppningsvis imorgon.
 
Det här är i alla fall några björnar jag pärlade nu i våras. Det är mitt eget mönster som jag improviserat fram efter en bild jag själv gjort. Funderade på vad jag ville pärla och kollade i mitt ritblock och hittade en liten förvånad panda som jag pärla, sen ville jag göra mer så jag gjorde en isbjörn och brunbjörn också.  Det är så jag får fram mina egna mönster genom att improvisera fram dom, vet att det kanske inte är det snabbaste och roligare sättet men har man en vision i huvudet så kan det vara svårt att få ut den ut huvudet annars eller ner på pärlplattan. Tycker man inte om att sitta och flytta på pärlor i en evighet kan man måla på rutat papper först men jag tycker det bara är ormständigt.


Pandan jag blev inspirerad av.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar