24 november 2011

Project Runway

Nu har jag läst kurslitteratur i över 4 timmar idag så nu ska jag kolla på Project Runway och försöka pärla färdigt mitt självporträtt.
Jag vet inte hur många av er som faktiskt kollar på Project Runway men jag tycker att det är den bästa serien någonsin. Älskar att se när deltagarna får en uppgift och hur dom löser den men också att det blir så olika resultat beroende på vilken deltagare som gjort plaggen.
Har precis kollat igenom säsong åtta igen och har nu börjat på säsong nio. Tyvärr har ingen av dom här säsongerna sänts i Sverige än men går att kolla på/få hem via internet. Tur det säger jag.


1 kommentar:

  1. Jag älskar också att titta på Project Runway! Det är så himla spännande att se olika kreativa processer - det är också sådana bloggar som är roliga att läsa!

    SvaraRadera