27 november 2011

Mario!

Dom här pärlplattorna har jag gjort som inflyttningspresent till Marcus i klassen. Han gillade gamla tv-spel så tyckte dom här motiven skulle passa bra. Det här kan låta konstigt men det är faktiskt första gången någonsin som jag har gjort en Mario-svamp. Jag har i alla fall uppfattat det som att Mario-svampar är något av det första man pärlar, men inte jag. Jag har däremot gjort ett annat ganska standard motiv flera gånger, Pacman-spökena.
Ahja, åter till Mario-pärlplattorna. Hittade motiven på internet efter en ganska enkel google sökning (Mario är som sagt ett ganska vanligt motiv på pärlplattor så det var inte så svårt att hitta). Efter att jag har strykt som fick varje pärlplatta två magneter så nu kan dom sitta på kylskåpet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar