9 mars 2012

Utbildningen

När jag satt med loggan i förmiddags så kände jag att det är ju det här jag vill hålla på med. Dom teoretiska kurserna vi läser är intressanta men är långt ifrån lika roliga som design kurserna. Nu går jag ju en utbildning där 50% är teoretiska kurser. Förstår ju samtidigt varför vi måste läsa dom, så det är bara att bita i det (jävligt) sura äpplet och ta sig igenom det teoretiska.  
Satt lite till med loggan och då blev det så här. Fortfarande inte klar, den känns lite rörig. Ahja, det får jag fixa på måndag. Dom andra i min grupp kanske vill vara med och säga till om något?!



3 kommentarer:

  1. Nice! Tror man skulle vinna på att ta bort blomman dock. Känns lite överflödig

    SvaraRadera
  2. Jag gillade den mer innan då inte blomman och hjärtat var där. Enkelt och snyggt brudN!

    Ps. När jag ska publicera denna kommentar måste jag skriva nå koder för att bevisa att jag "inte är någon robot" som det stod :D Var tvungen att gå tillbaka och kommentera det. NU ska jag publicera. Ds.

    SvaraRadera
  3. Tack tack tack tack för din fina kommentar, vad glad jag blev :D Ja, Markus är verkligen bäst!!!

    SvaraRadera