10 februari 2012

Saker du inte visste om Mustaschbruden

Tänkte berätta lite grejer om mig själv. Alla känner ju inte mig som privatperson eller kanske inte vet allt om mig så här kommer lite onödig fakta;


I skrivande stund är jag 22 år gammal. 


Jag är äldst av fyra syskon.


Jag har alltid varit kreativ, har alltid tyckt om att måla. Har sparat det flera teckningar som jag gjort men dom är tyvärr i Örebro så jag har inget att visa.


När jag var yngre hade jag någon slags "alternativ period". Jag såg inte klok ut emellanåt. Här är några exempel:




Jag gillar lite udda filmer så som "Scott Pilgrim vs The World", "The Life Aquatic With Steve Zissou" och "Eternal Sunshine of a Spotless Mind". Väldigt inspirerande och vackra filmer. 


Jag har sätt alla Sailor Moon avsnitten. Don't know why.


Jag är 175 cm lång och är ändå kortast i min familj.


Jag började med pärlplattor för ca 4 år sen när jag fortfarande gick på gymnasiet. Pacman spökena och Totoro var bland det första jag gjorde. 



Jag HATAR fiskbullar, sniglar och tidiga morgnar. USCH!

Jag älskar att spela spel. Sitter inne på king.com varje dag (vilket typ låter som att det är en porr-sida, vilket det INTE är)

Jag är väldigt fascinerad av vampyrer. Min favorit vampyr måste vara Eric Northman ( från True Blood) eller Louis de Pointe du Lac (från En Vampyrs Bekännelser). Önskar att dom fans på riktigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar