16 december 2011

Plants vs Zombies

Har verkligen pärlat massor nu dom senaste dagarna. Måste ju passa på nu när jag ska hem till Örebro i tre veckor, varken kan eller vill ta med mig alla pärlorna. Tar för mycket plats och det skulle bli så j*vla mycket att släpa på. Dom här tre "blommorna" är från spelet Plants vs Zombies som är ett av mina favoritspel. Meningen är att dom ska hamna i var sin kruka och sen ska någon få dom i julklapp.




Hittade mönsterna på internet, ganska lätt att hitta egentligen. Sök på det du vill hitta + perler beads. När jag sökte skrev jag alltså på "Plants vs Zombies perler beads", man kan också byta ut "perler beads" mot "pixel art" men då får man upp just pixel art och inte pärlplattor men det går ju att lägga efter sånna mönster också.


Har pärlat två grejer till men det kommer först efter jul då jag vet att den här personen kollar bloggen då och då (till skillnad från honom som ska få blommorna).

2 kommentarer:

  1. Tack för pärlplattan, mycket trevlig överraskning i brevlådan! :)

    SvaraRadera
  2. Min gissning: du har gjort örhängen till mej. ;)

    SvaraRadera