11 oktober 2011

Intervju

Hade tänkt att jag skulle hinna "måla rent" några gubbar jag målat på olika föreläsningar dom senaste dagarna men det har varit fullt upp idag med att fixa med alla tre uppgifterna som vi har i skolan just nu. Jag har bland annat intervjuat Karin Ohlsson som driver bloggen Kakans foton & illustrationer, eftersom vi ska skriva en artikel om någon som är verksam inom Grafisk Design.
Började läsa hennes blogg för ca två och ett halvt år sen och då höll hon på med sitt examensarbete på Grafisk Design och Kommunikation och jag förstod på en gång att det var något sånt jag skulle vilja jobba med. Så man kan säga att det är hennes förtjänst att jag hamnade här uppe i Sundsvall.
Superkul att prata med henne men hoppas nu att jag kan få ihop en hyfsad artikel bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar