19 september 2011

En illustation om dagen är bra för magen?

Har lovat min nyfunna vän Hanna att jag måste börja blogga oftare för att hon inte ska tröttna på min blogg. Därför ska jag nu försöka att göra en illustration varje dag. Måste inte vara något som hänt under dagen, det kan vara något helt annat också. Kommer säkert att spricka redan på torsdag men jag ska försöka i alla fall. Här är dagen illustration;

Idag var jag ganska sur när jag kom hem från skolan, detta berodde på flera saker;
1. Jag va hungrig
2. Det spöregnade ute
3. Hissen var trasig så jag va tvungen att gå runt huset för att komma till tvättstugan (i spöregnet med tvätten)
4. Jag är stressad inför tentan
5. ..och att jag har MASSOR kvar att göra på min trycksak (som ska vara inne nästa onsdag...)

Men för att komma till illustrationen så lyssnade jag på Håkan Hellström (vilket jag inte gjort på väldigt länge) och blev väldigt mycket gladare. Kan också vara så att jag fick mat i magen vilket gjorde hjärnan mindre surig.

1 kommentar: